05 December 2017

SILAU DAN RABUN JAUH SEMAKIN BERKURANGAN SELEPAS 3 MINGGU






Assalamualaikum.. Entry kali khas untuk kawan-kawan yang mempunyai masalah rabun dan silau yang teruk.. Di sini han serta pengalaman seorang pelajar IPTA yang mempunyai rabun dan silau...
.
.
.
SUPERMOM SHAKLEE STORY MUSIM KE 3
TESTIMONI 21 : AINI NABILAH

[POWER SILAU DAN RABUN JAUH SEMAKIN BERKURANGAN SELEPAS AMALKAN CAROTOMAX SHAKLEE]
.

Assalamualaikum. Saya Aini Nabilah. Seorang pelajar di IPTA. Saya ingin berkongsi Shaklee Effect yang saya alami selepas mencuba Shaklee.
.

Saya mempunyai masalah rabun jauh dan juga silau terutamanya memandu di waktu malam. Apabila melihat testimoni carotomax,saya tertarik untuk mencubanya.
.

Alhamdulillah 3 minggu saya mengamalkan Carotomax Shaklee, beberapa perubahan berlaku ke atas mata saya sehinggakan saya terpaksa menukar cermin mata baru.
.


Antara Kandungan Yang Terdapat Dalam Carotomax Dari Shaklee.


Power untuk silau sudah tak ada. Sebelum ini Power Silau 75+ mata kiri sahaja. Power untuk rabun jauh saya turun sedikit iaitu 50+.
.


Antara Kelebihan Carotomax.


Saya sangat yakin dengan keberkesanan suplemen shaklee. Saya pernah mencuba Vitamin E, Vitamin C , Alfalfa & Lecithin sebelum ini. Kawan-kawan tegur ada perubahan pada kulit wajah.
.

In Shaa Allah saya akan terus konsisten amalkan supplemen Shaklee dan harapan saya semoga power rabun jauh saya semakin menurun dan saya tak perlu bergantung kepada cermin mata lagi kelak.
.
.


.
Sekiranya berminat.. boleh hubungi:

Han : 019 2571017

Ig : FAHASYA SHOP

Fb : RAIHAN MOHD

Shaklee Id : 1185462

#shakleecheras #shakleekl #pandanperdana #shemelinperkasa #ampang #tescoampang #tescocheras #sunwayvelocity #titiancinta #dia #kekviral #kekvelvet #clevergirl #omardanhana #mytown #ikea #shaklee #setcantik #setmengandung #setmenyusu #vitamin #safgroup #safterbangtinggi
#fahasyasuccessteam
#fastterbangtinggi

No comments:

Post a Comment

SUPERIBU A.K.A SID SHAKLEE CHERAS TERBAIK ANDA.. © . Designed by MaisarahSidi.com